Amikor a tanár kap házi feladatot

WEB-tanfolyam. Közeledik az óra vége.

Tanárnő: Készítsetek bejegyzést a következő alkalomra.

A következő alkalom vészes gyorsasággal közeledik. És már itt is van. Te jó ég! Miről írjak!?

Január 27-én délelőtt az Újpesti Zsinagóga emlékfalánál emlékeztünk meg a holokauszt áldozatairól.

Ugyanezen a napon délután szoboravatáson voltam. Ashner Lipótról készült egy nagyon szép bronzszobor, amelyet ünnepség keretében lepleztek le a róla elnevezett téren. Az újságok, a Facebook, már írtak ezekről az eseményekről, így talán ismétlés lenne.

Miről írhatnék még?

Szombaton egy szívet és gyomrot melengető halászlé ebéden vettem részt. A társaság is rendkívül kellemes volt. Ebéd után beszélgettünk. Sok mindenről szó esett, de talán ezt mégse írnám meg….

Hétfőn tanítottam. 8 és 15 óra között vágyaim és törekvéseim (lásd Wikipédiában: frusztráció) sorra meghiúsultak. Úgy éreztem, hogy a kitűzött cél elérése lehetetlen. Pedig csak az volt a célom, hogy a tanulók az elmúlt öt hónap tananyagát elsajátítsák, és egy icipicit magukénak érezzék a transzformátor és az aszinkron motor működési elvét, üzemállapotait. Az igazság, hogy ellenálltak, annyira, hogy úgy érzem, most kéne abbahagyni….

És eljött a kedd. Ügyintézés, telefonok, pályázatírás után egy nagyon kellemes zoom program Havas Judit előadóművésszel, irodalomtörténésszel. Ezt sokan követték a zoomon, erről nem írnék, ráadásul jó lenne holnap feltölteni a web oldalunkra.

Szerda van. Te jó ég!!!! 210 perc múlva web tanfolyam, és még nem tudom, miről írjak!!!????

Miről írjak?